Jouw bestellingen
Het wijzigen van je afleveradres
Het is je vast wel een keer overkomen: per ongeluk het verkeerde afleveradres ingevuld of jouw klant belt om mede te delen dat hij/zij het verkeerde afleveradres heeft doorgegeven. Gelukkig kan je vaak het adres nog bij ons aanpassen! Je kan het ...
Het wijzigen van je bestelling
Zolang jouw order nog niet de status ”in productie” heeft kun jij jouw bestelling wijzigen. Voor het wijzigen moet je even contact opnemen met onze klantenservice. Dit kun je zelf niet vanuit jouw account doen.
Bekijk de status van je bestelling
De status van jouw bestelling is te vinden in jouw account. Klik in jouw account op "Mijn bestellingen" en van al jouw bestellingen zie je daar de actuele status. Alle mogelijke statussen van jouw bestelling Nieuwe order: je hebt net een bestelling ...
Jouw bestellingen
In jouw account tref je een overzicht aan van al jouw bestellingen ('mijn bestellingen'). Bij deze bestellingen staat de huidige status weergegeven. In dit overzicht kun je tevens, door te klikken op een bestelling, drukbestanden uploaden en/of een ...